Het Huis van de stad Rijswijk op zaterdag 16 en 23 september gesloten

Gepubliceerd op: 5 september 2023 15:00

Deze maand zijn er werkzaamheden in het Huis van de stad Rijswijk aan de stroomvoorziening. Door de werkzaamheden is er van dinsdag 5 tot en met vrijdag 15 september een andere mindervalidetoegang. Op zaterdag 16 september en zaterdag 23 september is het Huis van de stad vanwege veiligheidsredenen geheel gesloten voor bezoekers. Dit betekent dat de Bibliotheek op die dagen ook gesloten is.

Andere mindervalidetoegang

Tijdens de werkzaamheden (dinsdag 5 tot en met vrijdag 15 september) is het gebied rechts van de trap bij de ingang afgesloten. Daardoor is de lift tijdelijk niet bereikbaar. Bezoekers met een rolstoel, scootmobiel, kinderwagen, of die vanwege andere redenen de trap niet kunnen gebruiken, kunnen naar binnen via een hellingbaan. Deze hellingbaan kun je vinden aan de kant van het Rijswijkse Bos.

Wil je gebruikmaken van deze ingang? Volg dan de gele borden en bekijk onderstaande plattegrond. Ook zijn de gastvrouwen en -heren beschikbaar voor hulp en eventuele vragen. Vanaf maandag 18 september is de lift weer toegankelijk.

Twee zaterdagen gesloten

Door de werkzaamheden moeten wij helaas op zaterdag 16 en zaterdag 23 september onze deuren sluiten. Dat betekent dat je op deze dagen niet langs kunt komen om boeken te lenen, de krant te lezen of te studeren.

Heb je boeken in huis die op zaterdag 16 september of zaterdag 23 september moeten worden ingeleverd? Deze boeken zijn automatisch verlengd tot en met zaterdag 30 september.

Je kunt deze dagen natuurlijk wel langskomen bij de Bibliotheek Voorburg of de Bibliotheek Leidschendam.

Wil je meer weten over de sluiting van het Huis van de stad Rijswijk?

Bekijk dan de website van de gemeente Rijswijk