Kom een prachtig kunstwerk kopen!

Gepubliceerd op: 20 juni 2023 10:00

Een groot deel van de kunstcollectie van de Bibliotheek aan de Vliet zal niet mee verhuizen naar onze nieuwe locatie in het Huis van de stad Rijswijk. Daarom organiseren we, samen met MuseumDepotShop, een speciale verkoop. Zo krijgen kunstliefhebbers en geïnteresseerden de kans om unieke kunstwerken te kopen.

Kom langs en koop jouw nieuwe blikvanger

De verkoop is op vrijdag 23 juni van 10.00 tot 18.00 uur en zaterdag 24 juni van 10.00 tot 16.00 uur in de Bibliotheek aan de Vliet, Generaal Eisenhowerplein 101. Naast schilderijen zijn er ook sculpturen en andere werken van bekende kunstenaars te koop.

De opbrengst van de kunstverkoop gaat naar kunstprojecten uit de regio. Zo kunnen kunstenaars en creatieve initiatieven geholpen worden om hun kunstproject(en) uit te voeren.

Bekijk de kunstwerken via MuseumDepotShop

Wil je alvast weten welke kunstwerken er te koop zijn? En wil je wat meer achtergrondinformatie? Bekijk dan nu alvast een deel van de kunstwerken via www.MuseumDepotShop.nl of de MuseumDepotShop-app. En als je een kunstwerk ziet waar je helemaal weg van bent, kun je deze ook al meteen kopen!

Let op: in de Bibliotheek kun je alleen met een betaalpas afrekenen. De kunstwerken die gekocht worden, moeten meteen mee naar huis genomen worden. Hou er ook rekening mee dat er geen verpakkingsmateriaal beschikbaar is. De locatie is gemakkelijk per auto of per trein te bereiken.

Wij kijken erg uit naar de verkoop en hopen veel mensen blij te maken met een nieuw kunstwerk. Tot dan!

Tijd en locatie

Dag: Vrijdag 23 juni

Tijd: 10.00 - 18.00 uur

Locatie: de Bibliotheek aan de Vliet, Generaal Eisenhowerplein 101