Het Taalhuis tijdens de zomervakantie

Gepubliceerd op: 3 juli 2023 12:00

Tijdens de zomervakantie zijn er geen activiteiten van het Taalhuis. Geen leesclubs, geen conversatielessen en geen Taalcafés. Mis je ons te erg? Kom dan naar het koffiemoment in Leidschendam! Je bent elke woensdag welkom tussen 11.00 en 12.00 uur.

Het koffiemoment

In de zomervakantie kan je elke week langskomen bij het koffiemoment in Leidschendam. De eerste keer is op woensdag 12 juli. De laatste keer is op woensdag 16 augustus. Ben je nog nooit bij de Bibliotheek Leidschendam geweest? Bekijk dan de route via Google Maps, je vindt de Bibliotheek op Fluitpolderplein 5.

Bekijk de route naar de Bibliotheek Leidschendam

Wanneer beginnen we weer?

Op maandag 21 augustus starten we in Leidschendam met onze activiteiten. Op dinsdag 22 augustus beginnen we weer in Voorburg en Rijswijk. Let op: de Bibliotheek Rijswijk zit op een nieuwe locatie. Je vindt ons in het Huis van de stad Rijswijk, Generaal Spoorlaan 2.

Bekijk de route naar de Bibliotheek Rijswijk

We wensen je een fijne zomer!