Er is altijd een abonnement dat bij u past!

Gepubliceerd op: 26 juli 2019 11:00

De Bibliotheek aan de Vliet heeft vanaf 1 augustus de keuze uit verschillende soorten jaarabonnementen. De nieuwe abonnementen sluiten beter aan bij het gebruik van onze klanten.

Leent u heel weinig, dan is de Startpas een heel voordelig abonnement voor één jaar. Leent u veel en wilt u geen omkijken hebben naar de inleverdatum van uw materialen? Dan is de Sterpas misschien wel iets voor u. Verder is er nog de Basispas. Die lijkt het meest op het huidige abonnement.

Leden van 18 jaar en ouder kunnen kiezen uit vier abonnementen

• Startpas
  • Basispas
  • Sterpas
  • Partnerpas

Leden tot en met 17 jaar kunnen kiezen uit

• Basispas
  • Sterpas

Bij bestaande leden loopt het huidige abonnement door tot de vervaldatum. Na de vervaldatum wordt het abonnement automatisch omgezet in een Basispas. Wilt u liever een ander abonnement? Kom dan langs in de bibliotheek en dan passen wij dat voor u aan.

Hebt u een geldige Ooievaarspas?

Verleng uw abonnement gratis in de bibliotheek op vertoon van uw Ooievaarspas. U ontvangt een basispas.

Korting

Bij ieder abonnement geldt: als lid van de bibliotheek krijgt u korting op de toegangsprijs van onze activiteiten.

Meer informatie

Alle informatie over de verschillende abonnementen staat in de speciale abonnementenfolder die u kunt ophalen in de bibliotheek. Of kijk op www.bibliotheekaandevliet.nl/abonnementen. Daar staat alle informatie op een rij.