Uw bibliotheek aan de Vliet post wordt digitaal!

Gepubliceerd op: 26 januari 2020 12:00

De bibliotheek aan de Vliet verstuurt per 1 februari zoveel mogelijk post digitaal. U ontvangt uw rekening niet meer per post, maar per e-mail. Dit is enkel als uw e-mailadres bij ons bekend is. Wat u per mail kunt verwachten:

De contributierekening

• Leners die een automatische incasso hebben afgegeven, ontvangen jaarlijks een melding van incassering in 'Mijn Bibliotheek'.
    U kunt al uw financiële gegevens inzien onder de tabbladen 'details financiële posten', 'recent betaalde posten' en 'iDEAL transacties'.
  • Leners die geen automatische incasso hebben afgegeven, ontvangen de jaarlijkse factuur per e-mail.

Log in bij 'mijn bibliotheek'

Betalingsherinnering

Mocht u een keer vergeten om uw jaarlijkse contributie te betalen binnen de betaaltermijn, dan ontvangt u een betalingsherinnering per e-mail.

Registratienota

Dit is de rekening voor openstaand te-laat-geld. Dit wordt geregistreerd als u boeken of dvd's te laat inlevert. Dat kunt u gemakkelijk voorkomen door een 'mijn bibliotheek' account aan te maken en uw boeken snel en gemakkelijk online te verlengen. Lukt dit niet? Dan kunt u ons op werkdagen bellen om het telefonisch in orde te maken.

Materiaalvergoeding

Bij overschrijding van de leentermijn wordt eerst een herinnering verstuurd, daarna volgt een registratienota 'materiaalvergoeding’.

Is uw e-mailadres al bij ons bekend? Bevestig uw e-mail!

Controleer of uw e-mailadres nog juist is via 'mijn bibliotheek' en bevestig deze.

1) Ga naar de homepage en druk op 'mijn bibliotheek'
2) Log in en en druk op 'bevestig e-mailadres'
3) Valideer uw e-mailadres bovenin bij 'voer uw e-mailadres in'*
4) Voer de verficatiecode in die u per e-mail heeft ontvangen

U kunt weer verder bij mijn bibliotheek!

*Als u nog geen e-mailadres heeft doorgegeven of een nieuw e-mailadres heeft kan dit ook hier. Als het niet lukt kunt u uw e-mailadres bij uw volgende bezoek aan de bibliotheek bij de informatiebalie doorgeven.

Heeft u vragen?

Mocht het bovenstaande niet duidelijk zijn of komt u er niet uit, dan kunt u ons op de volgende manieren bereiken:

• Telefoonnummer: 070 – 240 0 250
  • E-mailadres: secretariaat@bibliotheekaandevliet.nl