Gratis theorie-examen oefenen in de bibliotheek

Gepubliceerd op: 13 juni 2017 11:38

Ben je bezig met het halen van je rijbewijs voor scooter (bromfiets), auto of motor? In de bibliotheek kun je gratis oefenen voor je theorie-examen via het oefenprogramma van Theorie.nl. De theorie-examens zijn actueel en volgens de manier van examen doen bij het CBR. Ook biedt Theorie.nl je de optimale voorbereiding op jouw praktijk examen met video's van examenroutes.

Kans op slagen

Een groot aantal mensen (meer dan de helft in 2016) zakt de eerste keer voor het CBR theorie-examen. Oefenen met de proefexamens op Theorie.nl vergroot je kans op slagen. Na het maken van een proefexamen krijg je een analyse van jouw gegeven antwoorden. Wat je fout hebt gedaan en dus waar je nog even extra voor moet leren. Je kunt zo vaak oefenen als je wilt omdat je iedere keer andere vragen krijgt.

Video's

Ben je ook al bezig met je praktijkexamen? Op Theorie.nl vind je video’s en examenroutes waarmee je ook alvast een optimale voorbereiding hebt op het praktijkexamen.

Gratis

Het oefenprogramma theorie-rijbewijs van Theorie.nl is gratis beschikbaar voor iedereen die de Bibliotheek bezoekt, leden en niet-leden. Je kan oefenen op een computer in de Bibliotheek* of op je eigen mobiel, tablet of laptop (mits deze is aangesloten op het WIFI netwerk van de bibliotheek).

Veel succes met je theorie-examen!

Ga naar Theorie.nl en begin met oefenen

* Voor het gebruik van de computers in de bibliotheek rekenen wij € 0,02 per minuut.
   Leden hebben per dag één uur gratis.