IkPas ‘Dry January’, krijgt een vervolg

Gepubliceerd op: 9 februari 2020 10:00

GGD Haaglanden, Welzijn Rijswijk en de Bibliotheek aan de Vliet sporen Rijswijkers aan 40 dagen geen alcohol te drinken. Van 1 tot en met 30 januari deden velen al mee aan IkPas tijdens ‘Dry January’. Die campagne krijgt vanaf 26 februari een vervolg onder de noemer ‘40 dagen geen druppel’.

ZET JE ALCOHOLGEBRUIK OP PAUZE.

— Bron: ikpas.nl

40 dagen geen druppel

Met 40 dagen geen druppel gaat u de uitdaging met uzelf aan en drinkt u vanaf 26 februari tot en met 5 april geen alcohol. U ervaart de positieve effecten die niet-drinken op uw lichaam heeft: u voelt u (mentaal) fitter, slaapt beter en valt misschien wat af. Maar ook ‘nee’ zeggen wordt makkelijker en daarmee doorbreekt u deze gewoonte.

Door mee te doen aan deze uitdaging leert u om bewuster om te gaan met alcohol. Wie weet zegt u vaker "nee" in de toekomst!

De inschrijving is open

Gaat u de uitdaging aan? Schrijf u nu in op www.ikpas.nl en doe mee vanaf 26 februari.

Ga naar Ikpas om u in te schrijven

Meer informatie

Voor meer informatie over 40 dagen geen druppel kunt u terecht in de locatie Rijswijk van de Bibliotheek aan de Vliet. Hier vindt u een speciale collectie boeken over het onderwerp alcoholgebruik en –verslaving. En informatie- en promotiemateriaal van de campagne IkPas.

Samenwerking

De aandacht voor IkPas is een samenwerking tussen de GGD Haaglanden, Welzijn Rijswijk en de Bibliotheek aan de Vliet.