Mantelzorgcafé in Rijswijk

Gepubliceerd op: 8 januari 2020 09:00

Welzijn Rijswijk houdt iedere twee weken een koffieochtend voor mantelzorgers in de bibliotheek in Rijswijk. Bent u mantelzorger en zorgt u voor een familielid of vriend(in)?

Ervaringen uitwisselen

Gun uzelf even de tijd om, onder het genot van een kopje koffie of thee, ervaringen of tips uit te wisselen met andere mantelzorgers. U kunt uw zorgen uiten en vragen stellen over zaken die u aan het hart gaan. Er wordt op een professionele manier advies gegeven om om te gaan met moeilijke situaties. Mensen die dezelfde soort ervaringen hebben kunnen u wellicht nieuwe inzichten geven. Er heerst begrip en dat zorgt voor een prettige en toegankelijke sfeer om uw verhaal te delen.

Data en tijden

De data voor de komende maanden staan in onze online agenda. In rijswijk is het iedere twee weken op dinsdagochtend van 10:00 - 11:30 uur.

• 7 januari
  • 21 januari
  • 4 februari
  • 18 februari
  • 3 maart
  • 17 maart
  • 31 maart

Locatie

U vindt de bibliotheek aan het Generaal Eisenhowerplein 101. U bent van harte welkom. Aanmelden is niet nodig. En de toegang is gratis.

Bekijk onze online agenda voor alle activiteiten