Mindful wandelen krijgt vervolg

Gepubliceerd op: 28 augustus 2020 10:00

Na de succesvolle start op 13 augustus gaat Pauline Memelink van ‘Moving the Mind’ uit Voorburg in september en oktober weer mindful wandelen vanuit de bibliotheken in Leidschendam en Voorburg. Het programma bestaat uit een workshop en een wandeling.

Gezond en ontspannend

Voor velen is de coronatijd stressvol en onzeker. En door de omstandigheden bewegen we ook minder. Wandelen en mindfulness helpen tegen piekeren en stress.

Tijdens de mindful wandelingen combineren we wandelen met oefeningen uit Mindfulness Based Stress Reduction (MBSR).

De workshop en de wandeling zorgen voor een gezonde en ontspannende ochtend en is tegelijkertijd een laagdrempelige kennismaking met mindfulness.

Data en tijden

Bekijk de pagina van Mindful wandelen voor alle data en tijden en koop uw kaartje(s).
De wandelingen starten bij de bibliotheek in Leidschendam (Fluitpolderplein 5),
of de bibliotheek in Voorburg (Koningin Julianalaan 257).

Bent u erbij?

Ga naar Mindful Wandelen