Regels voor werk- en studieplekken en leestafels worden weer toegankelijk

Gepubliceerd op: 3 juli 2020 12:00

Reserveren voor een werk- of studieplek is vanaf 6 juli niet meer nodig. U kunt gewoon binnenlopen, een medewerker helpt u graag verder. Verder is het lezen van kranten en tijdschriften weer mogelijk vanaf vrijdag 10 juli.

De regels voor het gebruik van een computer of werkplek:

• Eén persoon per computer of werkplek.
• Vragen aan medewerkers over computer, bank- en belastingzaken kunnen enkel telefonisch of via de mail*.
• Reinig uw handen voor en na het gebruik van een werkplek. Was ook regelmatig uw handen.

Er zijn werkplekken met of zonder computer beschikbaar in Voorburg, Leidschendam en Rijswijk. Onze medewerkers maken de computers en werkplekken regelmatig schoon.

*Bekijk voor digitale vragen of Taalhuisvragen ook ons Digitaalhuis.

Weer kranten en tijdschriften lezen

De kranten- en tijdschriftentafels worden weer toegankelijk vanaf vrijdag 10 juli. Houd u zelf rekening met de anderhalve meter regel? U wordt verzocht om van tevoren en naderhand uw handen te desinfecteren met handgel. Wij kunnen de tijdschriften en kranten helaas niet ontsmetten. Het gebruik van de kranten en tijdschriften is daarom op eigen risico.

Coronaregels

Om het bezoek aan de bibliotheek voor iedereen zo veilig mogelijk te laten verlopen gelden in Leidschendam, Rijswijk en Voorburg de volgende coronaregels:

• Houd 1,5 meter afstand.
  • Blijf thuis als u ziek bent (verkoudheidsklachten en/of koorts).
  • Volg de aanwijzingen van de medewerkers op.

In Stompwijk gelden aangepaste coronaregels. Die hoort u ter plekke in Stompwijk.

Prettig en veilig

Wij vertrouwen erop om samen met u het bezoek aan de bibliotheek zo prettig en veilig mogelijk te laten verlopen.

Hebt u vragen?

Stuur een e-mail naar secretariaat@bibliotheekaandevliet.nl, vul het contactformulier in of bel 070 – 2400 250.

Ga naar het contactformulier