Reserveer een werk- of studeerplek

Gepubliceerd op: 12 juni 2020 10:00

Werken en studeren bij de Bibliotheek aan de Vliet? Dat kan weer vanaf maandag 15 juni. Er zijn plekken met en zonder een computer. Wilt u verzekerd zijn van een plek? Reserveer dan vooraf een werkplek.

Hoe werkt het?

1. Bel naar de bibliotheek op 070 - 2400 250.
  2. Geef aan in welke bibliotheek en wanneer u een werkplek nodig heeft.
  3. Geef aan of u een computerwerkplek wilt of een vrije werkplek.
  4. Meld u bij de bibliotheek op het afgesproken tijdstip.
  5. Een medewerker wijst uw werkplek aan.

Voorwaarden

Er zijn een aantal voorwaarden waaraan iedereen zich moet houden:

• Computerwerkplekken kunnen per uur worden gereserveerd. Heb je minder tijd nodig; geen probleem. Wil je meer tijd reserveren? Ook dat kan, u reserveert twee of drie uren indien er plek beschikbaar is.
  • Studieplekken kunnen voor meerdere uren worden gereserveerd.
  • Het gaat om individuele werkplekken. U kunt dus niet één plek reserveren voor twee personen.
  • Tussen elke bezoeker worden de werkplekken schoongemaakt.
  • De werk- en studeerplekken zijn bedoeld voor zelfstandig werken en studeren. Vanwege de anderhalve-meter-afstand-regel kunnen wij u niet helpen met eventuele vragen over bank- en belastingzaken of andere onderwerpen.