Schrijftafel Rijswijk en Voorburg door Sylvia Roes

Gepubliceerd op: 29 september 2020 17:00

Iedere eerste vrijdag en zaterdag van de maand vindt er een Schrijftafel plaats in de bibliotheek in Voorburg en Rijswijk. U bent van harte welkom om hieraan deel te nemen.

Uitdagende opdrachten

Schrijft u graag verhalen of vindt u het leuk om te ontdekken wat er allemaal mogelijk is met taal? Tijdens de Schrijftafel krijgt u verrassende en uitdagende opdrachten die uw verbeeldingskracht aan het werk zetten.

Sylvia Roes

Neem pen en papier of uw laptop mee en laat u inspireren door schrijfdocent Sylvia Roes. Zij gaf al verschillende succesvolle
schrijfcursussen bij de bibliotheek en heeft haar eigen praktijk: de Toverpen.

De Schrijftafel is geen cursus. U bepaalt zelf of u één keer of vaker meedoet.

Koop uw kaartje

De Bibliotheek in Voorburg

• Vrijdag 2 oktober
  • Vrijdag 6 november
  • Vrijdag 4 december

De Bibliotheek in Rijswijk

• Zaterdag 3 oktober
  • Zaterdag 7 november
  • Zaterdag 5 december

De kosten bedragen €10,00 (per keer) voor leden van de bibliotheek en €12,50 voor niet-leden.

Koop uw kaartje via de online agenda

Kijk in de agenda voor andere data. Aanmelden kan natuurlijk ook aan de balie in de bibliotheek. Wij wensen u veel schrijfplezier toe!

Corona-maatregelen

Uiteraard houden wij rekening met de situatie en zijn corona-maatregelen van toepassing. Wij volgen de landelijke adviezen van het RIVM op. Voor de laatste ontwikkelingen kijkt u op de website van de Rijksoverheid.