Stiltewandelingen in Voorburg en Rijswijk

Gepubliceerd op: 2 oktober 2019 15:41

Vrijdag 11 oktober is er weer een stiltewandeling vanuit de bibliotheek in Voorburg. De ochtend duurt van 10.30 uur tot 13.00 uur. Voor deze wandeling zijn nog enkele plaatsen vrij.

Wilt u graag kennismaken met mindfulness, maar is stilzitten niets voor u? Dan is een stiltewandeling iets om te proberen! Wandelen werkt ontspannend en stressverlagend. Gecombineerd met stilte en mindfulness is dat effect nog groter.

Mindful bewegen

Pauline Memelink van Dreamel Moving & Mind neemt u in Voorburg mee op stiltewandeling. Voorafgaand aan de wandeling maakt u eerst kennis met Mindful Bewegen en met Mindfulnessmeditatie. U leert oefeningen die de geest kalmeren en de zintuigen openzetten. Daarna maken we in stilte een wandeling in de omgeving.

Komt 11 oktober u niet uit? Vrijdag 8 november en vrijdag 13 december zijn er weer stiltewandelingen vanuit de bibliotheek in Voorburg.

Rijswijk

Vanuit de bibliotheek in Rijswijk vertrekt er op vrijdag 1 november een stiltewandeling. Deze ochtend duurt van 11.00 - 13.30 uur.

Ontspanningsoefeningen

Sudha Menon van Yoga Sattva Rijswijk neemt u mee op stiltewandeling, om uw hoofd leeg te maken en u de ultieme rust te laten ervaren. U begint met ontspannings- en meditatieoefeningen. Daarna gaat u naar buiten voor een wandeling door Rijswijk. Sudha laat u zien hoe u stilte in een drukke omgeving kunt ervaren met behulp van meditatieoefeningen.

Klik hier voor meer informatie en het kopen van een kaartje