Werk aan jezelf met de workshops van Indigo Preventie

Gepubliceerd op: 9 februari 2022 15:00

Iedereen heeft weleens een periode waarin het niet zo lekker gaat. Vaak kom je daar zelf wel weer uit. Maar als jouw klachten niet verdwijnen of zelfs groter worden, is het belangrijk om jouw problemen aan te pakken en hulp te zoeken.

Gratis workshops en trainingen

Indigo Preventie uit Den Haag biedt bij de bibliotheken in Rijswijk en in Voorburg gratis workshops aan om te voorkomen dat jouw klachten verergeren en om (meer) grip op jouw leven te krijgen.

Wat is Indigo Preventie?

Voor veelkomende sociale 'struikelblokken' is er een oplossing! Zo leer je bijvoorbeeld om 'meer in het nu te zijn', te stoppen met piekeren of assertiever te worden. Meld je nu aan, de cursussen en workshops zijn allemaal gratis. De workshops bestaan uit kleine groepen van maximaal 12 - 14 personen.

Bekijk het Indigo aanbod bij de Bibliotheek aan de Vliet

Aanmelden

Aanmelden kan via de bovenstaande oranje knop, je wordt doorverwezen naar de Indigo pagina, hier kun je jezelf aanmelden per onderdeel. Als je geen lidmaatschap hebt of het niet lukt met online aanmelden kun je ook terecht in de bibliotheek bij de informatiebalie. Wij wensen je veel plezier!