Gratis online cursussen van GoodHabitz en Soofos

Gepubliceerd op: 22 november 2022 11:00

Vind jij het leuk om jezelf te blijven ontwikkelen, zowel op persoonlijk als op zakelijk gebied? Dat kan als lid van de Bibliotheek helemaal gratis!

Goodhabitz en Soofos

Goodhabitz en Soofos zijn bekende platformen waarop je snel en gemakkelijk een workshop of training kunt volgen. Gewoon thuis, via je eigen computer. Gratis voor onze leden! Log in met je pasnummer of
e-mailadres en je wachtwoord en er gaat een wereld voor je open.

Het aanbod online cursussen bestaat uit ruim 160 studies. Leer er bijvoorbeeld over persoonlijke effectiviteit, communicatie, gezondheid, positieve psychologie, digitale vaardigheden en social media. Wil je beter kunnen omgaan met Powerpoint, leren hoe je moet presenteren of wil je je verdiepen in fotografie? Het kan allemaal!
Nieuwsgierig geworden? Neem snel een kijkje op www.bibliotheekaandevliet.nl/onlinetrainingen of www.bibliotheek.nl/cursussen

Lijkt het je ook leuk om mee te doen met fysieke activiteiten, die aansluiten op de online cursussen? Wil je bijvoorbeeld beter leren omgaan met je computer of laptop, doe dan mee aan een ‘Klik & Tik’ cursus in een van onze vestigingen. Of wil je minder piekeren en beter slapen? Meld je dan aan voor de training ‘Lekker Slapen’ in Rijswijk of Voorburg. Bekijk de opties in het kader van ‘een leven lang leren’ in de agenda van de Bibliotheek op www.bibliotheekaandevliet.nl/activiteiten of onder het kopje ‘Leren’ via onze website.

Hulp nodig?

Vraag naar de mogelijkheden aan de informatiebalie of kijk op de site van de Bibliotheek.