Filmhuis: Le Meilleur Reste A Venir (Voorburg)

3 februari 2022, van 20:00 tot 22:15 | Theater Ludens | Burgemeester Feithplein 95, 2273 BW Voorburg

Kosten: € 7,00 (leden) / € 9,00 (niet-leden)

Arthur en César zijn al hun hele leven beste vrienden, maar totaal verschillend. Arthur is een neurotische scheikundeleraar en César een vrijgevochten womanizer die altijd in de problemen raakt. Ze laten alles achter om de verloren tijd in te halen en zoveel mogelijk uit hun leven te halen nu het nog kan.

Le Meilleur Reste à Venir is een grappige, tedere en ontroerende ode aan vriendschap en het leven. Na een misverstand in het ziekenhuis zijn Arthur en César er beiden van overtuigd dat de ander nog maar een paar maanden te leven heeft

DATUM - TIJD - LOCATIE - PRIJS

• Wanneer: donderdag 3 februari
  • Hoe laat: 20:00 - 22:15 uur
  • Waar: Theater Ludens
  • Adres: Burgemeester Feithplein 95, 2273 BW Voorburg
  • Routeplanner: Google Maps (auto, ov, fiets of lopen)
  • Prijs per kaartje: € 7,00 (leden) / € 9,00 (niet-leden)

Koop een kaartje

U heeft een printer nodig om de kaartjes af te drukken. Hiervoor is het noodzakelijk dat Adobe Reader op uw computer is geïnstalleerd. Heeft u dit nog niet geïnstalleerd dan kunt u Adobe Reader gratis downloaden.

TRAILER

CONTACT

Wilt u graag online een kaartje kopen maar lukt dit niet? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.

Ga naar het contactformulier

ACTIVITEITEN VAN DE BIBLIOTHEEK AAN DE VLIET

Wilt u meer meer weten over andere activiteiten in onze bibliotheek?

Ga naar het agendaoverzicht