Energie besparen (in Rijswijk)

28 oktober 2022, van 14:00 tot 16:00 | Locatie Rijswijk | Generaal Eisenhowerplein 101 | 2288 AG Rijswijk

Kosten: GRATIS

Deze activiteit heeft in het verleden plaatsgevonden. Klik hier voor alle actuele activiteiten.

Wil je geld besparen op de energierekening? Dan kan je gratis gebruik maken van de korte cursus Energie Besparen in je bibliotheek. Hier krijg je tips om energie te besparen in huis en proberen we huis, tuin en keukentrucjes uit.

We gaan kijken op welke toeslagen je recht hebt om te voorkomen dat je niks misloopt. De cursus bestaat uit twee lessen van twee uur. Daarna ga je weer naar huis met inspiratie en zin om aan de slag te gaan.

DATUM - TIJD - LOCATIE - PRIJS

• Wanneer: vrijdag 28 oktober + 4 november 2022
  • Hoe laat: 14:00 - 16:00 uur
  • Waar: de Bibliotheek aan de Vliet - Locatie Rijswijk
  • Adres: Generaal Eisenhowerplein 101 | 2288 AG Rijswijk
  • Prijs per kaartje: GRATIS

ONLINE AANMELDEN

Meld je aan

KAARTVERKOOP IN DE BIBLIOTHEEK

Maak je geen gebruik van internet, dan kun je je vooraf aanmelden in de bibliotheek. Bij aanvang van de cursus kun je alleen meedoen als er nog plaatsen beschikbaar zijn.

CONTACT

Wil je graag online een kaartje kopen maar lukt dit niet? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.

Ga naar het contactformulier

ACTIVITEITEN VAN DE BIBLIOTHEEK AAN DE VLIET

Wil je meer weten over andere activiteiten in onze bibliotheek?

Ga naar het agendaoverzicht