GEANNULEERD: Leer gezonde recepten zoeken op het internet (in Rijswijk)

5 oktober 2022, van 10:00 tot 12:00 | Locatie Rijswijk | Generaal Eisenhowerplein 101 | 2288 AG Rijswijk

Kosten: GRATIS

Wil je eens wat anders koken? Ben je uitgekeken op ongezonde voeding, maar weet je niet hoe je lekkere gezonde recepten kunt vinden? Op internet is veel informatie te vinden over eten, recepten en gezonde voeding.

In deze cursus leer je hoe je het internet gebruikt om deze informatie te vinden. We zoeken de lekkerste recepten op. Je krijgt tips over lekker, gezond én betaalbaar eten. En over het bewaren van producten.

Ook leer je meer over, verpakkingen lezen, lastige woorden en rekensommen maken, die van pas komen als je boodschappen doet.

We eindigen deze cursus met het uitproberen van enkele recepten. Dat wordt smullen!

DATUM - TIJD - LOCATIE - PRIJS

• Wanneer: woensdag 5 + 12 oktober 2022
  • Hoe laat: 10:00 - 12:00 uur
  • Waar: de Bibliotheek aan de Vliet - Locatie Rijswijk
  • Adres: Generaal Eisenhowerplein 101 | 2288 AG Rijswijk
  • Prijs per kaartje: GRATIS

ONLINE AANMELDEN

IN VERBAND MET TE WEINIG AANMELDINGEN IS DEZE CURSUS GEANNULEERD

KAARTVERKOOP IN DE BIBLIOTHEEK

Maak je geen gebruik van internet, dan kun je je vooraf aanmelden in de bibliotheek. Bij aanvang van de cursus kun je alleen meedoen als er nog plaatsen beschikbaar zijn.

CONTACT

Wil je graag online een kaartje kopen maar lukt dit niet? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.

Ga naar het contactformulier

ACTIVITEITEN VAN DE BIBLIOTHEEK AAN DE VLIET

Wil je meer weten over andere activiteiten in onze bibliotheek?

Ga naar het agendaoverzicht