GEANNULEERD: Leer gezonde recepten zoeken op het internet (in Leidschendam)

25 oktober 2022, van 11:00 tot 13:00 | Locatie Leidschendam | Fluitpolderplein 5 | 2262 ED Leidschendam

Kosten: GRATIS

Deze activiteit heeft in het verleden plaatsgevonden. Klik hier voor alle actuele activiteiten.

IN VERBAND MET TE WEINIG AANMELDINGEN IS DEZE CURSUS HELAAS GEANNULEERD.

Wil je eens wat anders koken? Ben je uitgekeken op ongezonde voeding, maar weet je niet hoe je lekkere gezonde recepten kunt vinden? Op internet is veel informatie te vinden over eten, recepten en gezonde voeding.

In deze cursus leer je hoe je het internet gebruikt om deze informatie te vinden. We zoeken de lekkerste recepten op. Je krijgt tips over lekker, gezond én betaalbaar eten. En over het bewaren van producten.

Ook leer je meer over, verpakkingen lezen, lastige woorden en rekensommen maken, die van pas komen als je boodschappen doet.

We eindigen deze cursus met het uitproberen van enkele recepten. Dat wordt smullen!

DATUM - TIJD - LOCATIE - PRIJS

• Wanneer: dinsdag 25 oktober + 1 november 2022
  • Hoe laat: 11:00 - 13:00 uur
  • Waar: de Bibliotheek aan de Vliet - Locatie Leidschendam
  • Adres: Fluitpolderplein 5 | 2262 ED Leidschendam
  • Prijs per kaartje: GRATIS

IN VERBAND MET TE WEINIG AANMELDINGEN IS DEZE CURSUS HELAAS GEANNULEERD.

CONTACT

Wil je graag online een kaartje kopen maar lukt dit niet? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.

Ga naar het contactformulier

ACTIVITEITEN VAN DE BIBLIOTHEEK AAN DE VLIET

Wil je meer weten over andere activiteiten in onze bibliotheek?

Ga naar het agendaoverzicht