GEANNULEERD: Meer doen met je iPhone of iPad (in Voorburg)

10 november 2022, van 14:00 tot 16:00 | Locatie Voorburg | Koningin Julianalaan 257 | 2273 JG Voorburg

Kosten: Leden € 38,00 | Niet-leden € 48,00 | Ooievaarspas € 24,00

Heb je een iPhone of iPad en heb je het gevoel dat je nog veel te weinig functies kent? Dat je veel meer kunt doen met jouw apparaat? Een iPhone of iPad is een enorm handig apparaat met heel veel functies. Denk aan foto’s maken, films kijken of muziek luisteren of zelfs e-books lezen. Ook voor veel hobby’s zijn er hele leuke apps te krijgen.

Ben je benieuwd hoe je meer doet met jouw iPhone of iPad? Schrijf je dan in voor deze cursus. In vier lessen gaan we aan de slag met instellingen, meer doen met basis apps en nieuwe apps downloaden en gebruiken.

DATUM - TIJD - LOCATIE - PRIJS

• Wanneer: donderdag 10 oktober t/m 1 december 2022
  • Hoe laat: 14:00 - 16:00 uur
  • Waar: de Bibliotheek aan de Vliet - Locatie Voorburg
  • Adres: Koningin Julianalaan 257 | 2273 JG Voorburg
  • Prijs per kaartje: Leden € 38,00 | Niet-leden € 48,00 | Ooievaarspas € 24,00

ONLINE KAARTVERKOOP

Helaas is deze cursus geannuleerd in verband met te weinig aanmeldingen.

KAARTVERKOOP IN DE BIBLIOTHEEK

Maak je geen gebruik van internet, dan kun je vooraf een kaartje kopen in de bibliotheek. Bij aanvang van de cursus kun je alleen een kaartje kopen als er nog plaatsen beschikbaar zijn.

CONTACT

Wil je graag online een kaartje kopen maar lukt dit niet? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.

Ga naar het contactformulier

ACTIVITEITEN VAN DE BIBLIOTHEEK AAN DE VLIET

Wil je meer weten over andere activiteiten in onze bibliotheek?

Ga naar het agendaoverzicht