Allemaal Digitaal - Online cursus: iPhone en/of iPad voor gevorderden

17 juni 2021, van 10:00 tot 12:00 | ONLINE

Kosten: Leden € 26,00 | niet-leden € 36,00 | Ooievaarspas € 18,00

In drie lessen voor gevorderden beginnen we met een korte opfrisser van uw kennis en daarna verdiept u zich verder in de mogelijkheden van uw apparaat.

Voor deelname aan deze cursus voor gevorderden is kennis en ervaring van belang.

DATUM - TIJD - LOCATIE - PRIJS

• Wanneer: donderdag 17 juni t/m 1 juli (3 lessen)
  • Hoe laat: 10:00 - 12:00 uur
  • Waar: ONLINE
  • Prijs: leden € 26,00 • niet-leden € 36,00 • Ooievaarspas € 18,00

De ledenprijs geldt voor leden van de bibliotheek, de ouderenbond en SeniorWeb.
De korting met de Ooievaarspas geldt alleen bij de kaartverkoop aan de balie in de bibliotheek.

ONLINE KAARTVERKOOP

Koop nu online uw toegangskaart en betaal via iDEAL:

Koop een kaartje

KAARTVERKOOP IN DE BIBLIOTHEEK

Als u geen gebruik maakt van internetbankieren, dan kunt u vooraf een kaartje kopen in de bibliotheek. Aan de zaal is het alleen nog mogelijk om kaartjes te kopen zolang de voorraad strekt.

LET OP: U kunt bij ons in de bibliotheek alleen betalen met uw pinpas of met het tegoed op uw bibliotheekpas. Wij nemen geen contant geld aan.

CONTACT

Wilt u graag online een kaartje kopen maar lukt dit niet? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.

Ga naar het contactformulier

ACTIVITEITEN VAN DE BIBLIOTHEEK AAN DE VLIET

Wilt u meer meer weten over andere activiteiten in onze bibliotheek?

Ga naar het agendaoverzicht