Allemaal Digitaal: Windows 10 voor starters in Voorburg

3 november 2021, van 10:15 tot 12:15 | Locatie Voorburg | Koningin Julianalaan 257 | 2273 JG Voorburg

Kosten: Leden € 38,00 | niet-leden € 48,00 | Ooievaarspas € 24,00

Je maakt kennis met Windows 10 en leert je apparaat in te stellen naar jouw voorkeur. Ook maak je kennis met begrippen zoals bestanden, mappen en bibliotheken, het gebruik van de verkenner en je leert hiervan de mogelijkheden. Je voert zoekopdrachten uit op internetsites en leert enkele basisprincipes over internetveiligheid en de beveiliging van jouw computer.

Het is belangrijk dat je ervaring hebt met eerdere versies van Windows of een cursus Klik & Tik hebt gevolgd.

DATUM - TIJD - LOCATIE - PRIJS

• Wanneer: woensdag 3 t/m 24 november 2021 (4 lessen)
  • Hoe laat: 10:15 - 12:15 uur
  • Waar: Locatie Voorburg • Koningin Julianalaan 257 • 2273 JG Voorburg
  • Prijs: leden € 38,00 • niet-leden € 48,00 • Ooievaarspas € 24,00

De ledenprijs geldt voor leden van de bibliotheek, de ouderenbond en SeniorWeb.
De korting met de Ooievaarspas geldt alleen bij de kaartverkoop aan de balie in de bibliotheek.

ONLINE KAARTVERKOOP

Koop nu online jouw toegangskaart en betaal via iDEAL:

Koop een kaartje

KAARTVERKOOP IN DE BIBLIOTHEEK

Als je geen gebruik maakt van internetbankieren, dan kun je vooraf een kaartje kopen in de bibliotheek. Aan de zaal is het alleen nog mogelijk om kaartjes te kopen zolang de voorraad strekt.

LET OP: Betalen in de bibliotheek alleen mogelijk met je pinpas of met het tegoed op jouw bibliotheekpas. Wij nemen geen contant geld aan.

CONTACT

Wil je graag online een kaartje kopen maar lukt dit niet? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.

Ga naar het contactformulier

ACTIVITEITEN VAN DE BIBLIOTHEEK AAN DE VLIET

Wil je meer weten over andere activiteiten in onze bibliotheek?

Ga naar het agendaoverzicht