Mediawijsheid: Bouw je eigen bibberbot (Leidschendam)

28 november 2022, van 15:30 tot 16:45 | Locatie Leidschendam | Fluitpolderplein 5, 2262 ED Leidschendam

Kosten: Leden: Gratis | Niet-leden € 2,50

Deze activiteit heeft in het verleden plaatsgevonden. Klik hier voor alle actuele activiteiten.

In het kader van de Kinderboekenweek met het thema Gi-Ga-Groen kunnen kinderen vanaf 6 jaar leren een eigen bibberbot bouwen.

Wist je dat bibberbots er in allerlei vormen en kleuren zijn? Het zijn fantasievolle wezentjes. In verhalen zijn robots krachtig of avontuurlijk. Wat kan jouw bibberbot? Is jouw bibberbot lief, trots, boos, enthousiast of ongeduldig en hoe zie je dat?

Met behulp van een stappenplan, gereedschap en je fantasie maak je een eigen beestje, dat met een kleine motor kan bewegen. Je bepaalt zelf welke vorm jouw bibberbot heeft en welke bewegingen hij maakt. Staat er binnenkort op jouw slaapkamer een bibberbot te pronken die je zelf gemaakt hebt?

DATUM - TIJD - LOCATIE - PRIJS

• Datum: maandag 28 november
  • Tijdstip: 15:30 - 16:45
  • Locatie: Bibliotheek Locatie Leidschendam | Fluitpolderplein 5, 2262 ED Leidschendam
  • Prijs: Leden: Gratis | Niet leden: € 2,50

Meld je hier aan

Kinderboekenweek Gi-Ga-Groen

Van 5 t/m 16 oktober gaan we lekker naar buiten op avontuur in de natuur, want de Kinderboekenweek is dit jaar Gi-Ga-Groen!

Klik hier voor meer informatie

ACTIVITEITEN VAN DE BIBLIOTHEEK AAN DE VLIET

Wil je meer weten over andere activiteiten in onze bibliotheek?

Ga naar het agendaoverzicht