Filmhuis Theater Ludens - Quo Vadis, Aida

30 maart 2023, van 20:00 tot 22:00 | Theater Ludens | Burg. Feithplein 95 | 2273 BW Voorburg

Kosten: Leden € 7,00 | Niet-leden € 9,00

Deze activiteit heeft in het verleden plaatsgevonden. Klik hier voor alle actuele activiteiten.

Quo vadis, Aida is een Bosnische film uit 2020. De film is gebaseerd op ware gebeurtenissen, maar sommige scènes en dialogen zijn gefictionaliseerd.

Aida was vroeger lerares Engels. Tijdens de bezetting van de Bosnische stad Srebrenica door het Servische leger, fungeert ze als tolk voor de Nederlandse VN-militairen. Samen met haar man en zonen zoekt ze onderdak in de VN-basis. De bescherming die de militairen kunnen bieden is echter minimaal en Aida moet bepalen hoe ver ze gaat om haar familie te beschermen.

DATUM - TIJD - LOCATIE - PRIJS

• Wanneer: donderdag 30 maart 2023
  • Hoe laat: 20:00 - 22:00 uur
  • Waar: Theater Ludens
  • Adres: Burg. Feithplein 95 | 2273 BW Voorburg
  • Prijs per kaartje: Leden € 7,00 | Niet-leden € 9,00

ONLINE KAARTVERKOOP

Kaarten voor deze film koop je online bij Theater Ludens en betaal je gemakelijk met iDeal.

KOOP EEN KAARTJE

KAARTVERKOOP AAN DE KASSA

Maak je geen gebruik van internet, dan kun je vooraf een kaartje kopen aan de kassa van Theater Ludens. De theaterkassa is geopend op woensdag- en zaterdagmiddag van 14:00 tot 16:00 uur en een uur vóór aanvang van iedere voorstelling.

CONTACT

Wil je graag online een kaartje kopen maar lukt dit niet? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.

Ga naar het contactformulier

ACTIVITEITEN VAN DE BIBLIOTHEEK AAN DE VLIET

Wil je meer weten over andere activiteiten in onze bibliotheek?

Ga naar het agendaoverzicht