Historisch-filosofische wandeling door Voorburg

21 augustus 2021, van 14:00 tot 16:00 | Museum Hofwijck | Westeinde 2a | 2275 AD Voorburg

Kosten: Leden € 8,00 | Niet-leden € 10,00

Deze activiteit heeft in het verleden plaatsgevonden. Klik hier voor alle actuele activiteiten.

Aan de hand van historische plaatsen, personen en gebeurtenissen sta je stil bij de filosofische stromingen die sinds de 17e eeuw Voorburg hebben aangedaan. De wandeling is naast een reis door het centrum van Voorburg ook een reis door de filosofische stromingen die de moderne tijd bepaald hebben.

Het vertrekpunt van de wandeling is bij de ingang van museum Hofwijck, Westeinde 2a in Voorburg. De wandeling eindigt bij museum Swaensteyn, Herenstraat 101 in Voorburg.

Foto: Museum Hofwijck

DATUM - TIJD - LOCATIE - PRIJS

• Wanneer: zaterdag 21 augustus 2021
  • Hoe laat: 14:00 - 16:00 uur
  • Waar: Museum Hofwijck
  • Adres: Westeinde 2a | 2275 AD Voorburg
  • Prijs per kaartje: Leden € 8,00 | Niet-leden € 10,00

ONLINE KAARTVERKOOP

Koop nu online jouw toegangskaart en betaal via iDEAL:

Koop een kaartje

Als je online jouw kaartjes koopt, heb je een printer nodig om de kaartjes af te drukken. Hiervoor is het noodzakelijk dat Adobe Reader op jouw computer is geïnstalleerd. Heb je dit nog niet geïnstalleerd dan kun je Adobe Reader gratis downloaden.

KAARTVERKOOP IN DE BIBLIOTHEEK

Als je geen gebruik maakt van internetbankieren, dan kun je vooraf een kaartje kopen in de bibliotheek. Bij aanvang is het alleen nog mogelijk om kaartjes te kopen zolang de voorraad strekt.

LET OP: Je kunt bij ons in de bibliotheek alleen betalen met jouw pinpas of met het tegoed op je bibliotheekpas. Wij nemen geen contant geld aan.

ANDERE DATUM

Deze Historisch-filosofische wandeling door Voorburg wordt ook gelopen op zaterdag 28 augustus.

Lees meer en koop een kaartje

CONTACT

Wil je graag online een kaartje kopen maar lukt dit niet? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.

Ga naar het contactformulier

ACTIVITEITEN VAN DE BIBLIOTHEEK AAN DE VLIET

Wil je meer weten over andere activiteiten in onze bibliotheek?

Ga naar het agendaoverzicht