GEANNULEERD: Indigo workshop: Verder na verlies - Rijswijk

14 februari 2023, van 14:00 tot 16:00 | Locatie Rijswijk | Generaal Eisenhowerplein 101 | 2288 AG Rijswijk

Kosten: Gratis

Hoe kan je de draad van jouw leven weer oppakken na een verlies? Het gaat om verlies van een dierbare zoals je partner, maar ook verlies van jouw gezondheid, werk, financiƫn of een kleiner wordend netwerk.

Neem dan deel aan de workshop Verder na verlies. In deze workshop besteden we aandacht aan wat komt kijken bij verlies en bij het weer oppakken van de draad van jouw leven.

DATUM - TIJD - LOCATIE - PRIJS

• Wanneer: dinsdag 14 februari
  • Hoe laat: 14:00 - 16:00 uur
  • Waar: de Bibliotheek aan de Vliet - Locatie Rijswijk
  • Adres: Generaal Eisenhowerplein 101 | 2288 AG Rijswijk
  • Prijs per kaartje: Gratis

ONLINE AANMELDEN

De workshop is helaas geannuleerd in verband met te weinig aanmeldingen.

AANMELDEN IN DE BIBLIOTHEEK

Maak je geen gebruik van internet, dan kun je jezelf vooraf aanmelden in de bibliotheek. Bij aanvang van de workshop kun je alleen deelnemen als er nog plaatsen beschikbaar zijn.

CONTACT

Wil je graag online een kaartje kopen maar lukt dit niet? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.

Ga naar het contactformulier

ACTIVITEITEN VAN DE BIBLIOTHEEK AAN DE VLIET

Wil je meer weten over andere activiteiten in onze bibliotheek?

Ga naar het agendaoverzicht