Indigo workshop: Meer zelfvertrouwen

1 november 2021, van 10:15 tot 12:15 | Locatie Rijswijk | Generaal Eisenhowerplein 101 | 2288 AG Rijswijk

Kosten: Gratis, vooraf aanmelden

Deze activiteit heeft in het verleden plaatsgevonden. Klik hier voor alle actuele activiteiten.

Heb je weinig zelfvertrouwen? Dan kun je vaak denken dat mensen van alles over je vinden. Daar blijkt meestal niets van waar.

Tijdens deze workshop ontdek je hoe jouw zelfbeeld van invloed is op je zelfvertrouwen. Je leert hoe jouw lichaamshouding een eerste indruk kan beïnvloeden. En je leert positieve en negatieve eigenschappen te benoemen en anders te omschrijven.

DATUM - TIJD - LOCATIE - PRIJS

• Wanneer: maandag 1 november 2021
  • Hoe laat: 10:15 - 12:15 uur
  • Waar: Locatie Rijswijk | Generaal Eisenhowerplein 101 | 2288 AG Rijswijk
  • Prijs per kaartje: Gratis, vooraf aanmelden

ONLINE AANMELDEN

AANMELDEN

AANMELDEN IN DE BIBLIOTHEEK

Maak je geen gebruik van internet, dan kun je jezelf vooraf aanmelden in de bibliotheek. Bij aanvang van de workshop kun je alleen deelnemen als er nog plaatsen beschikbaar zijn.

CONTACT

Wil je graag online aanmelden, maar lukt dit niet? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.

Ga naar het contactformulier

ACTIVITEITEN VAN DE BIBLIOTHEEK AAN DE VLIET

Meer weten over andere activiteiten in onze bibliotheek?

Ga naar het agendaoverzicht