Indigo workshop: Mindfulness - Rijswijk

28 maart 2023, van 10:30 tot 12:30 | Locatie Rijswijk | Generaal Eisenhowerplein 101 | 2288 AG Rijswijk

Kosten: Gratis, vooraf aanmelden

Vaak zijn we met onze aandacht niet in het nu, maar in de toekomst of in het verleden. Je piekert over dingen die gebeurd zijn of je maakt je zorgen over dingen die nog gaan komen.

Je leert te kijken en te ervaren zonder te oordelen, zodat je minder negatieve of angstige gevoelens hebt. En je leert om meer in het hier en nu te leven.

DATUM - TIJD - LOCATIE - PRIJS

• Wanneer: dinsdag 28 maart
  • Hoe laat: 10:30 - 12:30 uur
  • Waar: Locatie Rijswijk | Generaal Eisenhowerplein 101 | 2288 AG Rijswijk
  • Prijs per kaartje: Gratis, vooraf aanmelden

ONLINE AANMELDEN

AANMELDEN

AANMELDEN IN DE BIBLIOTHEEK

Maak je geen gebruik van internet, dan kun je jezelf vooraf aanmelden in de bibliotheek. Bij aanvang van de workshop kun je alleen deelnemen als er nog plaatsen beschikbaar zijn.

CONTACT

Wil je graag online aanmelden, maar lukt dit niet? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.

Ga naar het contactformulier

ACTIVITEITEN VAN DE BIBLIOTHEEK AAN DE VLIET

Meer weten over andere activiteiten in onze bibliotheek?

Ga naar het agendaoverzicht