Indigo workshop: Omgaan met angst

26 oktober 2021, van 13:00 tot 15:00 | Locatie Voorburg | Koningin Julianalaan 257 | 2273 JG Voorburg

Kosten: Gratis, vooraf aanmelden

Deze activiteit heeft in het verleden plaatsgevonden. Klik hier voor alle actuele activiteiten.

Iedereen is soms bang of angstig. Angst is een normale, gezonde en beschermende reactie. Maar soms lokken alledaagse situaties angstreacties uit die zo hevig zijn dat ze het normale functioneren belemmeren.

Tijdens deze interactieve workshop leer je meer over verschillende soorten angsten en hoe je hier mee om kunt gaan. Ook als naaste krijg je tips over wat wel of juist niet te doen.

DATUM - TIJD - LOCATIE - PRIJS

• Wanneer: dinsdag 26 oktober 2021
  • Hoe laat: 13:00 - 15:00 uur
  • Waar: Locatie Voorburg | Koningin Julianalaan 257 | 2273 JG Voorburg
  • Prijs per kaartje: Gratis, vooraf aanmelden

ONLINE AANMELDEN

AANMELDEN

AANMELDEN IN DE BIBLIOTHEEK

Maak je geen gebruik van internet, dan kun je jezelf vooraf aanmelden in de bibliotheek. Bij aanvang van de workshop kun je alleen deelnemen als er nog plaatsen beschikbaar zijn.

CONTACT

Wil je graag online aanmelden, maar lukt dit niet? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.

Ga naar het contactformulier

ACTIVITEITEN VAN DE BIBLIOTHEEK AAN DE VLIET

Meer weten over andere activiteiten in onze bibliotheek?

Ga naar het agendaoverzicht