De waanzinnige Micro:hut met de Micro:bit in Leidschendam

18 oktober 2022, van 15:30 tot 16:30 | Locatie Leidschendam | Fluitpolderplein 5, 2262 ED Leidschendam

Kosten: Leden: Gratis | Niet-leden € 1,50

Deze activiteit heeft in het verleden plaatsgevonden. Klik hier voor alle actuele activiteiten.

In het kader van de Kinderboekenweek met het thema Gi-Ga-Groen kunnen kinderen vanaf 9 jaar leren programmeren (Mediawijsheid).

Wil jij leren programmeren aan de hand van het boek ‘De Waanzinnige Boomhut’? Ga aan de slag met deze mini-computer ter grootte van je handpalm en ontdek wat je ermee kan.

Programmeer de Micro:bit zo dat de naam van jouw waanzinnige Micro:hut op het LED-display verschijnt. Speel spelletjes en tover jouw vinger, met behulp van een krokodillenbek, om tot een supervinger. Waaah. Net zoals in het boek ‘Eén groot avontuur’!

DATUM - TIJD - LOCATIE - PRIJS

• Datum: 18 oktober
  • Tijdstip: 15:30 - 16:30
  • Locatie: Bibliotheek Locatie Leidschendam | Fluitpolderplein 5, 2262 ED Leidschendam
  • Prijs: Leden: Gratis | Niet leden: €1,50

Meld je hier aan

Kinderboekenweek Gi-Ga-Groen

Van 5 t/m 16 oktober gaan we lekker naar buiten op avontuur in de natuur, want de Kinderboekenweek is dit jaar Gi-Ga-Groen!

Klik hier voor meer informatie

ACTIVITEITEN VAN DE BIBLIOTHEEK AAN DE VLIET

Wil je meer weten over andere activiteiten in onze bibliotheek?

Ga naar het agendaoverzicht