Mediawijsheid: Programmeer je Caleidoscoop

11 november 2022, van 15:30 tot 16:30 | Locatie Leidschendam | Fluitpolderplein 5, 2262 ED Leidschendam

Kosten: Leden: Gratis | Niet-leden € 1,50

In het kader van de Kinderboekenweek met het thema Gi-Ga-Groen kunnen kinderen vanaf 6 jaar leren om een caleidoscoop te programmeren.

Spiegeltje spiegeltje aan de wand… Met twee spiegels tegenover elkaar kun je hele leuke effecten bereiken. Onder de juiste hoek wordt het spiegelbeeld oneindig vaak herhaald. Met de Osmo op de iPad maak je een digitaal een Gi-ga-Goed ontwerp met spullen van de bieb, uit je tas en zelfs uit de natuur. Je ontdekt in onze maakplaats de magie van symmetrie, gekke of natuurlijk materialen en jouw creatieve blik. Ook programmeer je een caleidoscoop in scratch. Kom je jouw digitale caleidoscoop ontwerpen?

DATUM - TIJD - LOCATIE - PRIJS

• Datum: 11 november
  • Tijdstip: 15:30 - 16:30
  • Locatie: Bibliotheek Locatie Leidschendam | Fluitpolderplein 5, 2262 ED Leidschendam
  • Prijs: Leden: Gratis | Niet leden: €1,50

Meld je hier aan

Kinderboekenweek Gi-Ga-Groen

Van 5 t/m 16 oktober gaan we lekker naar buiten op avontuur in de natuur, want de Kinderboekenweek is dit jaar Gi-Ga-Groen!

Klik hier voor meer informatie

ACTIVITEITEN VAN DE BIBLIOTHEEK AAN DE VLIET

Wil je meer weten over andere activiteiten in onze bibliotheek?

Ga naar het agendaoverzicht