Laat uw kunstwerk zien bij de Kunstuitleen in Rijswijk

Gepubliceerd op: 12 oktober 2020 16:00

In november is er weer een open Wand-tentoonstelling! Dit jaar is het hema ‘Uit het leven gegrepen’.

Expositie van 4 – 28 november

Kunstenaars kunnen hun werk inleveren tot en met 2 november. Van 4 tot en met 28 november zijn de kunstwerken dan te zien in de bibliotheek aan het Generaal Eisenhowerplein 101.

Welke kunst kan meedoen?

Schilderijen, druktechnieken, fotografie, objecten. Eigenlijk zijn alle kunstvoorwerpen welkom, ook kunstwerken buiten het thema om. De Open Wand-tentoonstelling is voor en door Rijswijkers. Er is een beperkte ruimte, dus meld uw kunstwerk zo snel mogelijk aan.

Aanmelden kunstwerken

Kunstenaars kunnen hun werk aanmelden bij Jacqueline van Munster van de Kunstuitleen via jvmunster@bibliotheekaandevliet.nl. Vertel in maximaal 40 woorden iets over uw kunstwerk en over uzelf; geef het formaat van het kunstwerk aan en lever uw kunstwerk dan uiterlijk 2 november in
bij de Kunstuitleen in de bibliotheek.

Eisen kunstwerken

• Formaat: maximaal 70 x 90 cm
  • Indien nodig ingelijst
  • Ophangsysteem aan de achterzijde van het kunstwerk, overdwars met dun metaaldraad

Open dag Kunstuitleen

Op zaterdag 28 november bent u van harte welkom op de Open Dag van de Kunstuitleen in Rijswijk. U kunt van 10:00 - 16:00 uur meedoen aan
leuke activiteiten en de gevarieerde collectie van de Kunstuitleen bekijken. Om 15.00 uur sluiten we de Open Wand-tentoonstelling feestelijk af.