Geniet van het Voorleesontbijt tijdens de Nationale Voorleesdagen

Gepubliceerd op: 23 januari 2023 15:00

Op woensdag 25 januari en vrijdag 3 februari kunnen kinderen genieten van een voorleesontbijt tijdens het Nationale Voorleesdagen.

Het boek dat gekozen is voor het voorleesontbijt is 'Nee! zei konijn' van Marjoke Henrichs. Op alles wat mama voorstelt, zegt konijn heel hard: NEE!

Na het voorleesverhaal kun je samen genieten van een ontbijtje. Dat wordt smullen geblazen! Wil jij hierbij zijn?

Het voorleesontbijt vindt plaats bij:

• de Bibliotheek in Voorburg op woensdag 25 januari van 10.00 tot 11.30 uur
  • de Bibliotheek in Leidschendam op vrijdag 3 februari van 10.00 tot 11.30 uur

Om 10.00 uur wordt er voorgelezen uit 'Nee!, zei het konijn'. Aansluitend zal er een lekker ontbijtje geregeld zijn. Om 10.30 uur is er nog een voorleessessie. Ouders en kinderen mogen natuurlijk ook tussendoor komen aanschuiven!

Dit is een gratis activiteit. Je hoeft je niet aan te melden.

Bekijk het volledige programma overzicht van Het Nationale Voorleesdagen