Online bibliotheek App

Gepubliceerd op: 11 januari 2022 12:30

De Online Bibliotheek heeft een app voor tablets en smartphones. Deze app wordt vernieuwd, waardoor er ook nieuwe mogelijkheden zijn. Wat je nog meer kunt wordt uitgelegd in dit artikel.

Veel digitale lezers

Steeds meer van onze leden kiezen ervoor om naast fysiek boeken te lenen ook digitaal te lenen. En dat heeft vele voordelen. Bij de Online Bibliotheek kies je uit duizenden e-books en ruim 8.000 luisterboeken. Waar je wilt, wanneer je maar wilt. Je kunt ieder moment van de dag een nieuw boek uitzoeken en je laten inspireren door tips van de redactie. Download de app gratis, het gebruik is gratis voor leden met een Basisabonnement en een Sterabonnement, dit geldt ook voor de jeugd.

Nieuwe versies

Als gebruiker van de Online Bibliotheek App zul je regelmatig wijzigingen voorbij zien komen. Dat komt omdat de App steeds wordt herzien en aangepast om zo gebruiksvriendelijk mogelijk te zijn. Het resultaat is dat er regelmatig nieuwe versies (of 'updates') verschijnen voor zowel iOS als Android.

Versie 4.2

In de week van 10 januari komt er een nieuwe versie uit van de Online Bibliotheek App: 4.2

Hieronder staan de meest recente aanpassingen die zijn gedaan voor je op een rij, zodat je kunt zien wat er vanaf deze week voor jou verandert.

Versie 4.2 voor IOS (Apple)

• Je kunt reviews bij elke titel plaatsen
  • Je kunt 10 seconden voor- of achteruit in de player
  • Je kunt met kleinere stappen de player versnellen of vertragen