Speciale Baby BoekStartochtend met babymassage

Gepubliceerd op: 4 januari 2023 16:00

taalhuis

Om het nieuwe programma van de Baby BoekStartochtend goed te beginnen, organiseren we een speciale editie met een babymasseur. Deze professional komt je alles uitleggen over hoe je je baby een goede massage geeft en wat de voordelen hiervan zijn. Zodat je straks ook thuis hiermee aan de slag kunt gaan!

Babymassage

Tijdens deze bijeenkomst leer je alles over het correct masseren van je baby. Dit is bedoeld voor baby's tussen de 2 en 6 maanden oud, oudere kindjes zijn natuurlijk ook van harte welkom. Onder leiding van een deskundig masseur ga je zelf ook leren je kindje te masseren. Er is uiteraard ook ruimte om vragen te stellen.

De babymassage workshop wordt op de volgende locaties en tijden gegeven:

• Op woensdag 11 januari van 10.30 - 11.30 uur in de Bibliotheek Rijswijk
  • Op vrijdag 13 januari van 10.30 - 11.30 uur in de Bibliotheek Voorburg
  • Op vrijdag 20 januari van 11:00 - 12:00 uur in de Bibliotheek Leidschendam

Meenemen

Je kunt gratis meedoen aan deze activiteit. We willen wel vragen om de volgende materialen mee te nemen:

• twee handdoeken
  • een kruik

Ook adviseren we je om makkelijke kleding aan te trekken. Jullie zitten namelijk vooral op de grond tijdens de workshop.

Meer weten

Wil je meer weten over de Baby BoekStartochtenden?

Bekijk dan alle informatie hier