Hoera! De bibliotheken zijn weer open.

Gepubliceerd op: 20 juni 2021 15:00

Na de gedwongen sluiting van de afgelopen maanden mogen we nu gelukkig weer bezoekers ontvangen. Om te vieren dat we weer open zijn, hebben we voor nieuwe leden een speciale aanbieding en voor onze trouwe leden een cadeau.

PROBEER DE BIBLIOTHEEK GRATIS 3 MAANDEN UIT

Ben je nog geen lid van de bibliotheek? Maak dan nu gebruik van de speciale aanbieding!

Neem een gratis proefabonnement van 3 maanden aan de balie in de bibliotheek. Daarna wordt het abonnement omgezet in een betaald jaarabonnement. En kun je dus 15 maanden genieten van alle voordelen van de bibliotheek: gratis lenen, gratis verlengen, gratis reserveren, gratis e-books lenen en korting op activiteiten.

Let op! Het proefabonnement kan alleen aan de informatiebalie in de bibliotheek worden afgesloten.

KOM NAAR DE BIBLIOTHEEK!

De Bibliotheek aan de Vliet heeft vier bibliotheeklocaties:

• Leidschendam - Fluitpolderplein 5 - 2263 ED Leidschendam

• Rijswijk - Generaal Eisenhowerplein 101 - 2288 AG Rijswijk

• Stompwijk - Doctor van Noortstraat 92 D - 2266 HA Leidschendam

• Voorburg - Koningin Julianalaan 257 - 2273 JG Voorburg

Bekijk hier de actuele openingstijden per locatie

GRATIS WATERFLES VOOR ONZE TROUWE LEDEN

Ondanks de sluiting bleef je de bibliotheek trouw. Je verlengde jouw abonnement en maakte misschien ook wel gebruik van de afhaalbibliotheek. Regelmatig ontvingen we een kaartje, iets lekkers of gewoon een aardig woord van je.

Wij zijn dankbaar voor jou als trouw lid van de Bibliotheek aan de Vliet en willen je hiervoor bedanken met een cadeau.

Vanaf maandag 21 juni kun je een unieke, gratis waterfles (600 ml) ophalen bij de informatiebalie in de bibliotheek.

De waterfles is alleen op te halen voor leden vanaf 18 jaar. Wees er snel bij, want op = op.