Bibliotheek 'Warme Kamer' voor iedereen

Gepubliceerd op: 14 december 2022 12:00

Brr, wat is het koud geworden! Ben jij thuis ook aan het bibberen? Kom dan lekker opwarmen bij de Bibliotheek aan de Vliet! Al onze vestigingen doen mee met de campagne 'Warme Kamers' van het Leger des Heils. Je kunt tijdens de openingstijden genieten van de warmte, een fijn boek, of werken op een van onze computers.

Iedereen is welkom

Ben je lid van de Bibliotheek? Of nog niet? Dat maakt niet uit: iedereen is van harte welkom. Je hoeft niets te kopen en nergens voor te betalen. Je kunt rustig genieten van een tijdschrift, krant of boek. Of meedoen met een van onze vele gratis activiteiten.

Waarom deze campagne?

De Bibliotheek is een plek waar iedereen zich thuis moet voelen. Omdat de prijzen van energie zijn gestegen, zullen veel mensen thuis de lampen of verwarming niet aanzetten. En wij willen niemand in de kou laten zitten. Daarom mag iedereen langskomen om te studeren, een spelletje te spelen of gewoon even uit te rusten met een fijn tijdschrift.

Meer informatie

Wil je meer weten over deze campagne? Of opzoeken waar nog meer 'Warme Kamers' zijn? Dan kun je kijken op de website van het Leger des Heils.

Naar de website