Expositie Common sense

Gepubliceerd op: 31 januari 2020 14:30

Van 1 tot en met 21 februari exposeren de kunstenaars Maryam Mashhooriazar en Marieke Klok bij de Kunstuitleen in de bibliotheek in Rijswijk. De opening van expositie is zaterdag 1 februari van 12.00 – 16.00 uur.

Over de kunstenaars

Maryam Mashhooriazar is professioneel kunstschilder. Zij studeerde schilderkunst aan de universiteit in Teheran en zij is bekend door haar figuratieve werk. Zij exposeerde in Teheran en na haar komst naar Nederland exposeerde zij in het AZC in Rijswijk en in Naaldwijk.

Marieke Klok is beeldend kunstenaar. Zij begon in 2005 met tekenen en schilderen. Zij ontwikkelde zichzelf als kunstenaar door zelfstudie en door het volgen van cursussen en schilderlessen. Als zelfstandig ondernemer geeft zij sinds 2016 teken- en schilderlessen aan kinderen en jongeren. En in opdracht maakt zij onder andere portrettekeningen.

Komt u langs om deze werken te bezichtigen?

U bent van harte welkom tijdens onze openingsuren in de bibliotheek Rijswijk, met uitzondering van de dinsdagmiddagen van 13.00 – 17.00 uur.

Bekijk onze openingstijden van Rijswijk