De Bibliotheek aan de Vliet vormt samen met Theater Ludens en de Rijswijkse Schouwburg ‘TheaterCinema’

Gepubliceerd op: 18 april 2023 15:21

Afgelopen week, op donderdag 13 april, heeft de Bibliotheek aan de Vliet samen met Theater Ludens en de Rijswijkse Schouwburg een samenwerkingsovereenkomst ‘TheaterCinema’ getekend. Vanaf het seizoen 2023-2024 willen we samenwerken door onder één naam een filmaanbod aan te bieden aan de inwoners van Rijswijk en Leidschendam-Voorburg.

Verschillende films

We willen in Rijswijk en Voorburg verschillende films laten zien. Denk bijvoorbeeld aan films met een interessante lezing of een leuke activiteit, bekende films met een actueel verhaal of die ene film die je écht een keer gezien moet hebben. Door samen te werken willen we vaker mooie films laten zien en ervoor zorgen dat nog meer inwoners kunnen genieten van het aanbod.

Druk bezig met de programmering

Op dit moment zijn we druk aan het nadenken over de films voor het seizoen 2023-2024 en de extra activiteiten, zoals een interessante lezing of een leuke activiteit. Houd onze website goed in de gaten om op de hoogte te zijn van het laatste nieuws!