De Bibliotheek doet mee aan programma Sterk voor Noord

Gepubliceerd op: 18 januari 2023 18:00

Op woensdag 18 januari overhandigde wethouder Bianca Bremer van Leidschendam-Voorburg het deelnamebordje voor het programma Sterk Voor Noord aan de directeur-bestuurder van de Bibliotheek aan de Vliet, Gerard Hendriks. Een feestelijk moment!

De Bibliotheek is een van de actieve betrokken partners. Medewerkers van de Bibliotheek zijn betrokken bij activiteiten op het gebied van taalontwikkeling en leesvaardigheid bij jonge kinderen, taal leren door volwassenen en het toegankelijker maken van financiĆ«le hulp.

Wat is Sterk voor Noord?

Sterk voor Noord is een meerjarig programma om inwoners van Leidschendam-Noord te ondersteunen op het gebied van taal leren, opgroeien, financiƫle zelfredzaamheid, veiligheid. Samen met inwoners en partners proberen we kansen voor iedereen te vergroten, zodat zoveel mogelijk inwoners kunnen meedoen in de samenleving.

Lees meer over Sterk voor Noord