Extra IDO-spreekuren in Voorburg en Rijswijk

Gepubliceerd op: 6 oktober 2023 10:00

Tegenwoordig kun je van alles regelen via het internet. Ook het contact met de overheid gaat steeds vaker digitaal. En dat kan best lastig zijn. Kun jij wel wat hulp gebruiken bij het regelen van je digitale zaken? Of ken je iemand die hulp nodig heeft? Kom dan (samen) langs in de Bibliotheek. Wij denken met je mee en geven je informatie zodat je verder kunt. Wij kunnen ook een afspraak voor je maken met een organisatie die je verder helpt.

Nieuw: IDO-spreekuur in Voorburg

Sinds kort kun je elke dinsdagmiddag tussen 14.00 uur en 16.00 langskomen voor het IDO-spreekuur bij de Bibliotheek Voorburg, Koningin Julianalaan 257. Je hoeft geen lid te zijn van de Bibliotheek en je hoeft je ook niet van tevoren aan te melden, je kunt gewoon langskomen. Sinds kort kun je elke dinsdagmiddag tussen 14.00 uur en 16.00 langskomen voor het IDO-spreekuur bij de Bibliotheek Voorburg, Koningin Julianalaan 257. Je hoeft geen lid te zijn van de Bibliotheek en je hoeft je ook niet van tevoren aan te melden, je kunt gewoon langskomen.

Extra IDO-spreekuur in Rijswijk

Bij de Bibliotheek Rijswijk kun je niet alleen op woensdagmiddag tussen 14.00 en 16.00 uur langskomen, maar ook op dinsdagochtend tussen 10.00 en 12.00 uur. Je vindt ons in het Huis van de stad Rijswijk, Generaal Spoorlaan 2. Ook hiervoor geldt: je hoeft geen lid te zijn van de Bibliotheek of je van te voren aan je melden.

IDO-spreekuur in Leidschendam

Het IDO-spreekuur in Leidschendam is nog steeds elke donderdagmiddag tussen 14.00 en 16.00 uur. Ook hier staat elke week een bibliotheekmedewerker voor je klaar om je verder te helpen. Je vindt onze vestiging op Fluitpolderplein 5.

Bij twijfel gewoon langskomen

Twijfel je of we je vraag wel kunnen beantwoorden? Of weet je niet zeker welke formulieren je allemaal mee moet nemen? Kom gewoon
langs, dan kijken wij samen met je hoe we jou verder kunnen helpen. Als het nodig is, maken we een nieuwe afspraak met je. Of verwijzen we je door naar een andere organisatie.