Fotoclub F70 exposeert in de Bibliotheek

Gepubliceerd op: 21 november 2022 14:00

Leden van de Rijswijkse fotoclub F70 exposeren van zaterdag 17 december tot en met 28 januari in de Bibliotheek in Rijswijk aan het Generaal Eisenhowerplein 101.

Opening expositie

Om 14.00 uur zal voorzitter Cees van Swieten de expositie openen. Op de expositie zie je foto’s over verschillende onderwerpen, zoals natuur, landschappen, architectuur, creatief, abstract en straatfotografie.

De expositie is tijdens de openingsuren van de Bibliotheek gratis te bezoeken.

Fotograferen bij Fotoclub F70

Zowel beginnende als gevorderde fotografen zijn van harte welkom bij Fotoclub F70 en zij kunnen aan alle activiteiten deelnemen. De leden komen elke dinsdagavond van 20.00 tot ongeveer 22.30 uur bij elkaar om hun kennis te verbreden en te verdiepen. Deze avonden worden gehouden in Wijkcentrum Stervoorde in Rijswijk.

Iedereen kan zich in een informele sfeer en in eigen tempo ontwikkelen. De leden helpen elkaar, geven tips en beoordelen elkaars fotowerk op een positieve manier. Samen fotograferen is leerzaam en leuker!

Gevarieerd programma

Het jaarprogramma bestaat uit verdiepingsavonden, gastsprekers, workshops, bespreekavonden, competities en excursies. Alles is afgestemd op de wensen van de leden.

Meer weten over F70

Voor meer informatie over F70 kun je terecht op de website van F70. Je kunt ook mailen naar info@fotoclubf70.nl.