Leer geld besparen op je energierekening

Gepubliceerd op: 2 november 2022 12:32

De energieprijzen stijgen en dat merk je in je portemonnee. De Bibliotheek aan de Vliet biedt een gratis cursus aan die je helpt geld te besparen op de energierekening. De cursus ‘Energie besparen’ bestaat uit twee bijeenkomsten waarbij je tips krijgt om energie te besparen in huis. Ook worden er huis-, tuin- en keukentrucjes uitgeprobeerd.

Meld je gratis aan

Aanmelden is gratis en kan via de onderstaande oranje knoppen. Ben je geen lid van de Bibliotheek of lukt het niet met aanmelden? Dan kan dat alsnog via de informatiebalie in de Bibliotheek of via ons vaste telefoonnummer (zie hierboven het kopje 'contact').

Voorburg • maandag 21 en 28 november • 10.00 – 12.00 uur

De cursus stond ook gepland in Rijswijk en is op 28 oktober gestart

Voor deze cursus (Rijswijk) kun je je niet meer aanmelden. Het is mogelijk dat deze cursus volgend jaar ook weer wordt aangeboden vanaf januari, hou de website in de gaten voor meer informatie.

Bekijk de agenda