Gratis Maximiliaan poppetje bij abonnement tijdens Nationale Voorleesdagen

Gepubliceerd op: 3 januari 2023 10:17

taalhuis

Als je een abonnement voor je kind afsluit tijdens de Nationale Voorleesdagen, krijg je er een gratis Maximiliaan poppetje bij. Zo heb je meteen het perfecte leesmaatje wanneer je het prentenboek van het jaar voorleest!

Maximiliaan poppetje

Van 25 januari t/m 4 februari vinden de Nationale Voorleesdagen weer plaats. Tijdens deze periode organiseren we allerlei activiteiten en delen we tips om voorlezen nog leuker te maken. Maar hier hoort natuurlijk ook een cadeautje bij! Dit leuke poppetje hoort bij het nieuwe prentenboek van het jaar: Maximiliaan Modderman geeft een feestje. En je krijgt deze bij een gratis basisabonnement jeugd, dubbel feest dus!

Sluit je tussen woensdag 25 januari en zaterdag 4 februari een nieuw basisabonnement jeugd af, dan krijg je dus dit vrolijke poppetje cadeau.

Nationale Voorleesdagen

Naast dit cadeautje, hebben we ook nog een ontzettend leuke activiteit tijdens de Nationale Voorleesdagen: namelijk het Peutertheater met Rik Rikken! Ook deze staat helemaal in het teken van het prentenboek van het jaar.

Het Peutertheater komt op alle locaties langs:

25 januari 2023, van 14.00 tot 14.45 uur bij de Bibliotheek in Leidschendam

27 januari 2023, van 11.00 tot 11.45 uur bij de Bibliotheek in Rijswijk

1 februari 2023, van 14.00 tot 14.45 uur bij de Bibliotheek in Voorburg

Meer weten

Wil je meer weten over de Nationale Voorleesdagen?

Bekijk dan alle informatie hier