Volg een gratis online training

Gepubliceerd op: 14 juli 2020 11:00

Werk aan jezelf met de online workshops van Indigo Preventie en Rijswijk Doet

In samenwerking met Indigo Preventie Haaglanden en Rijswijk Doet organiseert de Bibliotheek aan de Vliet gratis online workshops en cursussen op het gebied van geestelijke gezondheid. Door deel te nemen aan de activiteiten van Indigo kunt u uw geestelijke gezondheid verbeteren, zodat klachten geen problemen worden.

Aanmelden

Meld u gratis aan! Online aan of aan de balie van de bibliotheek. Zorg dat uw e-mailadres bij ons bekend is. Enkele dagen voor de workshop ontvangt u een e-mail met inloggegevens en informatie.

Wat hebt u nodig voor deelname?

U kunt de workshop het beste volgen via een laptop of pc met een stabiele internetverbinding. Gebruik liever geen Chromebook, tablet of smartphone. Daarnaast hebt u geluid, een microfoon en een webcam/ingebouwde camera nodig.