Gratis adviesgesprek over je loopbaan tijdens Het Inloopcafé

Gepubliceerd op: 14 februari 2023 16:30

Ben je op zoek naar (nieuw) werk, of overweeg je de switch te maken naar een totaal andere branche? Kom dan langs voor een gratis adviesgesprek tijdens Het Inloopcafé in de Bibliotheek Voorburg!

Inloopcafé

Het Regionale Mobiliteitsteam van de arbeidsmarktregio Zuid-Holland Centraal organiseert, in samenwerking met Leerwerkloket Zuid-Holland Centraal, ‘Het Inloopcafé’.

Hier kunnen mensen die op zoek zijn naar nieuw, meer of werk in een totaal andere branche op een laagdrempelige manier in gesprek over hun loopbaan, om- en/of bijscholing en vragen over hun zoektocht naar (nieuw) werk. Daarnaast kunnen zij terecht voor een cv-check. Ook zelfstandig ondernemers die de stap overwegen naar een (tijdelijke) baan in loondienst zijn welkom!

Locatie en datum

Datum: maandag 20 februari