Jeugdtheatervoorstelling 'Een huis voor Harry'

Gepubliceerd op: 2 januari 2019 14:18

In verband met de Nationale Voorleesdagen (23 januari tot en met 2 februari) zijn er in de bibliotheek theatervoorstellingen voor kinderen van 2 - 6 jaar. De voorstellingen zijn gebaseerd op het prentenboek van het jaar 2019, Een huis voor Harry, van Leo Timmers.

Harry

Harry, de aaibare dikke kater met het kleine hartje, gaat op stap en raakt de weg kwijt in de stad. Aan het eind van het verhaal is Harry veel vriendjes rijker en vindt hij zijn huis gelukkig weer terug.

Aansprekend

In Leidschendam en Voorburg is ‘Een huis voor Harry’ een muzikale voorstelling met eigengemaakte poppen. In Rijswijk komt snel en inventief theater. Hier zien de bezoekers ook de techniek achter het spel. Voor kinderen is dat heel erg aansprekend.

Data en tijden

• Voorburg | woensdag 16 januari | aanvang 09:30 uur, 11:00 en 13:30 uur

• Leidschendam | woensdag 23 januari | aanvang 11:00 en 13:30 uur

• Rijswijk | woensdag 30 januari | aanvang 09:30, 11.00 en 13:30 uur

Kaartverkoop

Toegangskaarten zijn te koop aan de balie in de bibliotheek of via onderstaande knop. Zolang de voorraad strekt.

Koop hier een kaartje voor 'Een huis voor Harry'