Laat je stem horen

Gepubliceerd op: 22 februari 2022 11:15

Op woensdag 9 maart is er een talkshow met de lijstrekkers van de gemeenteraadsverkiezingen in Leidschendam-Voorburg. Deze verkiezingen zijn op 14,15 en 16 maart.

Vragen van inwoners

In deze talkshow, die vanuit Theater Ludens wordt uitgezonden, zijn vragen, wensen en zorgen van de inwoners het uitgangspunt. Op basis daarvan wordt het gesprek met de lijsttrekkers aangegaan. Wat hebben de verkiezingsprogramma's de inwoners concreet te bieden?

Gespreksleider

Gespreksleider is Nynke de Zoeten, parlementair verslaggeefster van onder andere. Nieuwsuur.

De redactie nodigt alle inwoners uit om hun vragen, wensen en zorgen in te sturen. Dit kan tot zaterdag 5 maart 2022 door te mailen naar: talkshowlv2022@gmail.com.

Op basis van de inzendingen en de verkiezingsprogramma's zal de redactie de avond inhoudelijk vormgeven. lnzenders krijgen in ieder geval antwoord.

Live bij Omroep Midvliet

De talkshow wordt op woensdag 9 maart van 19.30 – 20.30 uur live uitgezonden door Omroep Midvliet, en is te bekijken op KPN/XS4ALL-kanaal 1489 en ZIGGO-kanaal 41. Bij de uitzending is geen publiek aanwezig.

Stadsgesprekken

De verkiezingstalkshow is een eerste in een serie Stadsgesprekken die de Bibliotheek aan de Vliet, Theater Ludens, Omroep Midvliet en het Platform voor Lokale Democratie van plan zijn te organiseren.

De organisatoren willen met deze Stadsgesprekken de inwoners een stem geven in hoe zij als burger het leven in onze gemeente vorm willen geven, tegen welke zaken zij aanlopen en hoe zij de toekomst van de gemeente voor zich zien.