Mindful wandelen; gezond en ontspannend

Gepubliceerd op: 8 augustus 2020 12:00

Pauline Memelink van ‘Moving the Mind’ uit Voorburg biedt vanaf half augustus mindful wandelen aan vanuit de bibliotheken in Leidschendam (Fluitpolderplein 5) en Voorburg (Koningin Julianalaan 257). Het programma bestaat uit een workshop en een wandeling.

Gezond en ontspannend

Voor velen is de coronatijd stressvol en onzeker. En door de omstandigheden bewegen we ook minder. Wandelen en mindfulness helpen tegen piekeren en stress. Tijdens de mindful wandelingen combineren we wandelen met oefeningen uit Mindfulness Based Stress Reduction (MBSR). De workshop en de wandeling zorgen voor een gezonde en ontspannende ochtend en is tegelijkertijd een laagdrempelige kennismaking met mindfulness.

Data en tijden

Bibliotheek
Leidschendam                                  Bibliotheek Voorburg

13 augustus                                                     14 augustus

10 september                                                   11 september

8 oktober                                                         9 oktober

Vanaf 9.30 uur: inloop met koffie, thee, water en introductie

Van 10.00 – 12.00 uur: workshop en wandeling

Koop uw kaartje(s)

Kaartverkoop

Uw kaartje kunt u kopen via www.bibliotheekaandevliet.nl/mindful-wandelen of aan de balie in de bibliotheek.