Nieuwe service in de bibliotheek: het Leerwerkloket

Gepubliceerd op: 27 februari 2020 12:00

In de bibliotheek in Leidschendam (Fluitpolderplein 5) kunt u iedere maandagmiddag van 13.00 – 16.00 uur bij het Leerwerkloket terecht met uw vragen over (om- en bij-)scholing, werk of de mogelijkheden om werken en leren te combineren.

Voor wie?

Het leerwerkloket is gratis en voor iedereen die behoefte heeft aan een loopbaanadviesgesprek: studenten, werkzoekenden, werkenden en werkgevers.

Waarom een loopbaandadviesgesprek?

Leren en werken zijn tegenwoordig niet meer los van elkaar te zien. Een goede opleiding vergroot uw kansen op de arbeidsmarkt. En wie aan het werk is, moet bijblijven.

Bent u op zoek naar een leerbaan, een loopbaanadvies of wilt u overstappen naar een andere functie? Maakt u zich zorgen of weet u niet wat u wilt? Twijfelt u over welke keuze u moet maken of de combinatie van werken en leren wel iets voor u is? Antwoorden op dit soort vragen krijgt u tijdens dit gesprek.

Ook voor werkgevers

Ook als werkgever kunt u bij het Leerwerkloket terecht. Bijvoorbeeld voor advies over de ontwikkeling van uw personeel.

Gratis, op afspraak en inloop

Een deskundig scholingsadviseur van het Leerwerkloket Zuid Holland Centraal geeft u graag advies. Er zijn geen kosten verbonden aan de dienstverlening van het Leerwerkloket.

U kunt u aanmelden voor een gesprek op een maandag naar keuze van 13:00 - 14:00 uur via zuidhollandcentraal@lerenenwerken.nl .

U kunt iedere maandag tussen 14:00 en 16:00 binnenlopen zonder afspraak voor een gesprek van 10-15 minuten.

Het vervolg op een gesprek kan een online test zijn of een zogenaamde capaciteitentest in een speciale testruimte buiten de bibliotheek.

Bekijk de agenda van 2 maart

Stap voor stap

Het Leerwerkloket in de bibliotheek is een samenwerking van mboRijnland, de Bibliotheek aan de Vliet, de gemeente Leidschendam-Voorburg en het Leerwerkloket Zuid-Holland Centraal.In de schoolvakanties is het leerwerkloket gesloten.

Klik hier voor meer informatie over het leerwerkloket